F2IT

+31 76 8875828 info@f2it.nl Inloggen cloud

Menu

3CX IP Telefooncentrale de voordelen

Makkelijk te installeren en instellen, overal bellen & bespaar kosten

Gemakkelijk te beheren

De 3CX IP Telefooncentrale draait op Windows en is daarom gemakkelijk te beheren door Windows IT-beheerders, ook zonder specifieke telecom- of Linux-vaardigheden. Het systeem is vooraf geconfigureerd voor populaire IP-telefoons, VoIP-gateways en SIP-trunks. Dit bespaart u de moeite van het configureren en beheren van deze apparaten.

  • Uitgebreide telecom kennis of opleiding is niet nodig
  • Open standaard, leveranciersonafhankelijk
  • Centraal beheer vanaf de 3CX-beheerconsole
  • Keuze uit populaire IP-telefoons, VoIP-gateways, SIP-trunks

Overal bellen en gebeld worden

De 3CX IP Telefooncentrale bevat clients voor smartphones en Mac- of Windows-laptops waarmee gebruikers vanaf elke locatie hun toestel kunnen gebruiken alsof ze gewoon op kantoor zitten. Niet alleen zijn alle telefoongesprekken naar kantoor gratis, maar medewerkers hebben genoeg aan één telefoonnummer – wat een professionele indruk maakt.

  • Overal bellen en gebeld worden
  • Alle telefoongesprekken zijn gratis; veel lagere facturen voor mobiele telefonie
  • Hogere productiviteit omdat iedereen overal kan werken
  • Eén nummer, dus geen persoonlijke nummers meer door hoeven geven

Telefoonrekening halveren en meer omzet

Met de 3CX IP Telefooncentrale kunnen bedrijven hun telefoonkosten verlagen met wel 80%, dankzij SIP-trunks, WebRTC, gratis bellen naar doorkiesnummers en kantoor alsmede een lager aantal vaste telefoonlijnen. Met de CRM-integratie krijgen medewerkers een naam in plaats van een nummer.

  • Bespaar op belkosten door lagere gsm- en klantenservicerekeningen
  • Doorkiesnummers zijn gemakkelijk toe te voegen en te verwijderen; geen licenties per gebruiker
  • Weet wie er belt met CRM-integratie; grotere klanttevredenheid
  • Blijf uw bestaande hardware en bedrading gebruiken met betaalbare open-standaard hardware