Helpdesk

Hulp op afstand?

Heeft u problemen en komt u er zelf niet uit? We kunnen u vaak helpen door mee te kijken op uw computer. Dat doen we niet zomaar, daarvoor moet u ons toestemming geven en op uw pc de Ninja Remote Client van F2IT downloaden.

Klik op de Ninja Remote logo om de meekijk-software te downloaden.

Telefoon

De servicedesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen:

 

Van 08:30 tot 17:30 uur

Terugbelverzoek

Vóór 8:30 uur en na 17:30 uur zijn we alleen voor calamiteiten bereikbaar. 

U kunt hier wel een terugbelverzoek aanmaken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Servicemail

Wilt u een offerte, heeft u een vraag waar een uitgebreid antwoord bij past of u wilt gegevens met ons delen? Dat kan het beste met een mail aan.

 

Alarm!

Alleen voor calamiteiten waardoor u zakelijk onbereikbaar bent of voor netwerkstoringen kunt u ons buiten kantoortijden telefonisch bereiken.

Voor vragen waarbij het antwoord best even kan wachten of bij kleine haperingen waarbij een oplossing niet direct noodzakelijk is, willen wij u vragen om ons tijdens kantoortijden te bellen.