F2it is certified 3CX-partner.
Klaar voor groei met de juiste IP-telefooncentrale
Het kiezen van de juiste IP-telefooncentrale die past bij je bedrijf, nu en in de toekomst is eenvoudig. Telefonie en werken met geavanceerde functies zoals oproepverwerking, conference-calling, voicemail en meer, wordt kinderlijk eenvoudig met 3CX. Tevens groeit een 3CX IP-telefooncentrale mee in de toekomst zonder dat de kosten te hoog worden.
3CX is een IP-telefoonsysteem op basis van open standaarden met Unified Communications-functies, klaar voor gebruik. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte en elke sector, en voldoet aan alle wensen: van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcenterfuncties en meer. En dat tegen een fractie van de kosten.
Met 3CX is de installatie, het beheer en het onderhoud van jouw telefoonsysteem zó eenvoudig, dat je het zelf kunt doen. Kies voor een lokale installatie op een computer of server of voor installatie in de cloud.
We lichten er even wat sterke 3CX-eigenschappen uit:
Eenvoudig beheer van het telefoonsysteem
De 3CX IP Telefooncentrale draait op Windows en is daarom gemakkelijk te beheren door Windows IT-beheerders, ook zonder specifieke telecom- of Linux-vaardigheden. Het systeem is vooraf geconfigureerd voor populaire IP-telefoons, VoIP-gateways en SIP-trunks. Dit bespaart de moeite van het configureren en beheren van deze apparaten.
- Uitgebreide telecom kennis of opleiding is niet nodig
- Open standaard, leveranciersonafhankelijk
- Centraal beheer vanaf de 3CX-beheerconsole
- Keuze uit populaire IP-telefoons, VoIP-gateways, SIP-trunks
Overal bellen en gebeld worden
De 3CX IP Telefooncentrale bevat clients voor smartphones en Mac- of Windows-laptops waarmee gebruikers vanaf elke locatie hun toestel kunnen gebruiken alsof ze gewoon op kantoor zitten. Niet alleen zijn alle telefoongesprekken naar kantoor gratis, maar medewerkers hebben genoeg aan één telefoonnummer. Alles voor een professionele indruk!
- Overal bellen en gebeld worden
- Alle telefoongesprekken zijn gratis; veel lagere facturen voor mobiele telefonie
- Hogere productiviteit omdat iedereen overal kan werken
- Eén nummer, dus geen privacygevoelige persoonlijke nummers of doorkiesnummers
- Inzicht in de bereikbaarheidsstatus van collega’s
- Geavanceerde callcenterfuncties
- Chat en bel vanuit één interface
- Android & iOS VoIP-apps
- Onderling chatten
- Geavanceerde wachtrijstrategieën en realtime statistieken
- En nog zo veel meer...
Telefoonkosten kelderen
Met de 3CX IP Telefooncentrale kunnen bedrijven hun telefoonkosten verlagen met wel 80%, dankzij SIP-trunks, WebRTC, gratis bellen naar doorkiesnummers en kantoor alsmede een lager aantal vaste telefoonlijnen. Met de CRM-integratie krijgen medewerkers een naam in plaats van een nummer.
- Bespaar op belkosten door lagere gsm- en klantenservicerekeningen
- Doorkiesnummers zijn gemakkelijk toe te voegen en te verwijderen; geen licenties per gebruiker
- Weten wie er belt met CRM-integratie leidt tot grotere klanttevredenheid
- Blijf uw bestaande hardware en bedrading gebruiken met betaalbare open-standaard hardware