Wij zijn op zoek naar jou!
ICT Helpdeskmedewerker
Een ICT Helpdeskmedewerker / werkplekbeheerder die wil groeien naar een zelfstandige positie binnen onze groeiende organisatie.
Je bent nieuwsgierig, vraagt door en denkt mee en daarbij weet je van aanpakken. Daarbij ben je samen met jouw collega’s het aanspreekpunt op gebied van IT-gebruikersvragen / VoIP gebruikersvragen in een diverse, dynamische en flexibele omgeving met virtualisatie en cloudoplossingen bij onze klanten. Je leert een breed spectrum van de IT kennen waarbij je ondertussen mee bouwt aan een groeiend bedrijf!
Jij zorgt er onder andere voor dat de werkplek van de eindgebruiker zo optimaal mogelijk benut wordt. Krijg jij energie van werken in een team? En ben jij daarnaast probleemoplossend, servicegericht en zie jij jezelf deze taken en méér oppakken?
Wat zijn jouw werkzaamheden?
- Functioneren op een 1e lijns (skilled) helpdesk;
- Telefonisch ondersteunen van gebruikers;
- Verwerken en registreren van incidenten;
- Oplossen van hardware en software incidenten;
- Bewaken en coördineren van storingen;
- Voortijdig signaleren van ICT storingen;
- 2e lijns support inschakelen wanneer nodig;
Wie ben jij?
- Minimaal MBO/HAVO werk en denk niveau;
- Minimaal basis kennis van en/of ervaring met netwerkbeheer is een must;
- Kennis en/of ervaring met voip is een pré;
- Werkervaring met het ondersteunen (telefonisch) van gebruikers is een pré;
Mocht je interesse hebben aarzel dan niet en stuur je CV naar sollicitatie@f2it.nl met uitgebreide motivatie en CV.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.