[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Krachtige, eenvoudig te gebruiken softphones voor Windows en Mac inbegrepen
in uw telefoongesprekken eenvoudig, hetzij hetzij op kantoor met behulp van CTI en uw bureautelefoon, of onderweg met behulp van uw laptop. In tegenstelling tot andere PBX’s, zijn er geen extra licentie kosten – en omdat de clients volledig geïntegreerd zijn eenvoudig te implementeren en beheren voor de beheerder, en ook eenvoudig in gebruik voor uw werknemers.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1093″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
Manage gesprekken op uw IP Phone vanaf uw desktop
Met 3CX ingebouwde softphones voor Windows en Mac kunt u uw telefoon gesprekken regelen vanaf uw desktop, gesprekken starten en ontvangen via het telefoon systeem van uw computer op kantoor, zelfs als u ergens anders bent. Met een hoofdtelefoon kunt u 3CX zelfs gebruiken als volledige vervanging van de bureautelefoon.
- Start gesprekken op uw IP-telefoon van uw desktop met CTI-modus
- Geen licentiekosten voor extra softphone
- Eenvoudig in gebruik en beheer
- Werkt naadloos alsof u op kantoor bent en bespaart op alle kosten
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
Manage uw gesprekken met het 3CX Switchboard
3CX bevat een krachtige switchboard functie dat op maat aangepast kan worden op de manier zoals u uw gesprekken wilt zien en beheren. Met de 4 verschillende weergave kan het voldoen aan iedere taak.
- Drag and drop van gesprekken voor een snellere aansluiting
- Ideaal voor Call Centers – inclusief Wallboard en Q-manager (wachtrij-manager) weergave
- Bekijk eenvoudig de aanwezigheid van collega’s
- Eenvoudig beheer van inkomende gesprekken met de receptionist weergave
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1092″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1094″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
Integreert met Office 365, Google, Outlook en Vele Anderen!
Bel direct vanuit uw CRM-pakket. Inkomende telefoongesprekken worden gekoppeld aan klanten op basis van het inkomend nummer, en vastgelegd in uw CRM-systeem. Alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief de gespreksduur, zodat u rapporten kunt genereren die inzicht bieden in de activiteiten van klanten en medewerkers.
- Gebruik Office 365, Google contacts of een intern telefoonboek
- Direct bellen vanuit uw CRM-pakket
- Cryptische beller-id’s worden omgezet in de naam van de klant
- Gedetailleerde rapporten over activiteiten van klanten en medewerkers, zonder handmatig gesprekken te hoeven vastleggen
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]